PastelSkulls

Välkommen till min lya...

En ko är en ko,inte en korv...

Kategori: Vardagligt

Hej! Tänkte jag skulle skriva lite när jag har varit borta lite grann...
*Vet inte vad jag ska skriva....* *Kommer på vad jag ska skriva*
Alla tjejer i min klass ska ha en sleep-over i min mormor och morfars sommarstuga (Y) Vi ska titta på en rolig film,en skräckfil och Titanic (Hahha vi ska gråta tsm i soffan <3 ) sen så ska vi frossa i oss massor att onyttigt och skylla på att vi måste lägga på oss fett inför vintern... XD </3
Vi ska ha hög musik och vara uppe hela natten <333
 
Annars så har det inte hänt någonting särskilt tror jag iaf... Streetdansen börjar idag (YY). Jävligt kul! ♥ Efter dansen så ska jag och Samuel forssa i oss vår extremt fina pepparkaks hus :)
 
Bjuder på en lagon smexig bild från när jag var en liten myra:
Jag är den som är längts fram till höger </3
 

Kommentarer

  • Ellen säger:

    sv: Gummitråd som finns att köpa på typ panduro :3 För då slipper man ha lås på armbanden och så kan man enkelt trä över det över handen C:

    2013-01-14 | 21:54:58
    Bloggadress: http://sweetrain.blogg.se

Kommentera inlägget här: